Реєстрація ПП

Реєстрація Приватного підприємства (ПП)

Приватне підприємство — юридична особа, що діє на основі приватної власності одного або кількох громадян, іноземців або осіб без громадянства та його (їх) праці чи з використанням найманої праці (ст. 113 Господарського кодексу).

Приватним є також підприємство, що діє на основі приватної власності суб'єкта господарювання — юридичної особи. Закон не висуває будь-яких вимог до мінімального статутного капіталу приватного підприємства. Структура корпоративного управління і режим майна приватного підприємства визначаються його засновником на власний розсуд.

Документи, необхідні для проведення державної реєстрації ПП:

  1. примірник оригіналу або нотаріально засвідчену копію рішення про створення приватного підприємства;
  2. два оригінали Статуту (завірені нотаріально);
  3. заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації юридичної особи;
  4. документ, що засвідчує внесення реєстраційного збору за проведення державної реєстрації юридичної особи;
  5. копія паспорта та ідентифікаційного коду засновників - фізичних осіб або рішення учасників юридичної особи - засновника про вступ до ПП та копія виписки або витягу юридичної особи - засновника;
  6. копія паспорта та ідентифікаційного коду керівника та головного бухгалтера (за наявності) ПП;
  7. у разі державної реєстрації приватного підприємства, засновником (засновниками) якої є іноземна юридична особа, крім документів, додатково подаються легалізовані документи про підтвердження реєстрації іноземної особи в країні її місцезнаходження.

Від Вас вимагається:

  1. інформація по реєстрації ПП (по електронній пошті);
  2. засновникам бути присутніми у нотаріуса при підписанні статуту та довіреності;
  3. директору підписати банківські картки у нотаріуса;
  4. директору бути присутньому в банку при відкритті рахунку.

Необхідні документи від засновників:                                                          

фізичних осіб

юридичних осіб

- копії паспортів засновників;

- копії ідентифікаційних номерів засновників;

- копії паспортів та ідентифікаційних номерів директора (у випадку необхідності і бухгалтера);

 

- копія виписка з ЄДР;

- копія статутних документів (копія статуту, протоколу);

- копія довідки статистики;

- у випадку, коли засновником виступає нерезидент,  виписка з реєстру про реєстрацію компанії засновника за кордоном, перекладена українською мовою та апостилізована.

Пакет документів за підсумком реєстрації:

  1. Виписка (включає всі дані із Статистики, Податкової та Пенсійного фонду);
  2. Статут;
  3. Довідка Статистики;
  4. Печатка;
  5. Пакет документів для відкриття рахунку в банку. 

Витрати Замовника при державній реєстрації Приватного підприємства

Витрати Замовника

Вартість, грн.

Нотаріальне посвідчення підписів учасників на статуті затвердженого учасниками (за один підпис)

150

Нотаріальне посвідчення довіреності (за один підпис)

200

Нотаріальне посвідчення копій (статуту, свідоцтв, довіреностей) (одна копія)

від 20

Збір за державну реєстрацію + банківські послуги

170 +10

Послуги з виготовлення Довідки статистики з ЄДРПОУ

60

Виготовлення печатки

210

Плата за видачу свідоцтва платника ПДВ +  банківські послуги (при необхідності)

17+10

Відкриття інвестиційного рахунку для внесення інвестицій в Україну (для  учасників нерезидентів)

Згідно з тарифами обраного банку

Переклад усний, за 1 годину (при необхідності)

200

Переклад письмовий, за аркуш формату А4 (при необхідності)

50

Наші послуги

За домовленістю