Ліквідація юридичної особи

Ліквідація юридичної особи

У деяких ситуаціях найкращим, а іноді і єдиним рішенням, виходячи з результатів господарської діяльності підприємства, є його ліквідація.

Під ліквідацією підприємства розуміється припинення його діяльності, зняття з обліку у фондах соцстраху та органах ДПІ.

Вартість від 2000 грн.

Ліквідація ТзОВ (ПП)

Ліквідація ТзОВ (ПП) можлива у випадках банкрутства, при продажу корпоративних прав, яка передбачає зміну директора, адреси і засновників, а так само стандартним шляхом ліквідації, у разі якого необхідними є проведення податкової перевірки, а так само перевірки в соціальних фондах і подача документів на припинення діяльності.

Наші послуги по ліквідації включають в себе:

    1. Консультаційні послуги щодо процесу ліквідації фірми;
    2. Підготовка всіх необхідних документів для ліквідації фірми;
    3. Подача зібраних документів в органи податкової інспекції та отримання акта звірки;
    4. Подача документів в реєстраційні органи для оголошення про ліквідацію фірми;
    5. Подача необхідних документів до фондів соцстраху для отримання актів звірки;
    6. Подача необхідних документів, необхідних для отримання дозволу на знищення печатки;
    7. Реєстрація ліквідації підприємства в реєстраційних держорганах;
    8. Оплата всіх належних за законом для ліквідації державних зборів.

Для ліквідації ТзОВ (ПП) нам знадобиться наступний список документів:

      1. Оригінал Виписки про реєстрацію;
      2. Оригінал повідомлення з Пенсійного фонду;
      3. Виписка з банківського розрахункового рахунку за весь період роботи підприємства;
      4. Оригінал Довідки Статистики;
      5. Оригінал Установчих документів (Установчий договір, Статут);
      6. Первинна фінансова документація (накладні, рахунки, квитанції, договору, акти, чеки та інше);
      7. Печатка підприємства;
      8. Оригінал Свідоцтва платника Єдиного податку або ПДВ (якщо таке є в наявності);
      9. Оригінали всіх звітів, які були подані до Пенсійного фонду та Податкової інспекції за весь період роботи;
      10. Довідка підтверджуюча факт закриття рахунку в банку;
      11. Копії сторінок паспортів директора та засновників, а так само їх ідентифікаційних номерів.

Ліквідація підприємства за рішенням власника

Ліквідація підприємства на основі рішення власника передбачає припинення діяльності юридичної особи з внесенням відповідного запису до реєстру фіз. і юросіб підприємців, в результаті чого підприємство престаєт існувати. Важливим є той факт, що дана послуга надається у випадку відсутності заборгованості підприємства перед бюджетом або клієнтами.

У наші послуги з ліквідації підприємства за рішенням власника входить:

        1. підготовка всіх необхідних документів для ліквідації;
        2. обов'язкові державні платежі;
        3. закриття банківських рахунків;
        4. зняття підприємства з обліку в органах податкової інспекції;
        5. безпосередню участь в процесі перевірки податковими органами;
        6. зняття з обліку в митних органах;
        7. зняття підприємства з обліку у всіх фондах; передача документів підприємства в архів;
        8. <liподача документів державному реєстратору, що підтверджують зняття з обліку в податковій інспекції та всіх фондах, оригінал свідоцтва, довідка з архіву, і оригінал статуту.>

Для початку процедури ліквідації від вас нам необхідні наступні документи:

          1. останній баланс, поданий в податкову інспекцію;
          2. оригінали всіх установчих документів;
          3. чекові книжки;
          4. бухгалтерські книги;
          5. оригінали всієї первинної фінансової документації;
          6. виписки про рух коштів на рахунку; печатки і штампи підприємства.

Припинення діяльності підприємця

Дана послуга передбачає припинення діяльності ФОП і багато в чому залежить від наданої інформації та стану діяльності ФОП.

У вартість наших послуг з припинення діяльності підприємця входять:

            1. підготовка всіх необхідних документів для припинення діяльності;
            2. всі обов'язкові нотаріальні платежі;
            3. всі обов'язкові державні платежі;
            4. безпосередню участь в процесі перевірки податковими органами;
            5. знищення печатки підприємства;
            6. зняття з обліку у всіх фондах;
            7. зняття з обліку в органах податкової інспекції;
            8. подача документів державному реєстратору, що підтверджують зняття з обліку в податковій інспекції та всіх фондах, довідка з міліції підтверджуюча здачу печатки.

Для надання даної послуги нам від вас нам необхідні:

            1. виписка з ЄДР;
            2. свідоцтво платника ПДВ/Єдиного податку;
            3. книгу обліку доходів і витрат № 10;
            4. чекові книжки; повідомлення про взяття на облік у фондах;
            5. довідка з ЄДРПОУ («статистика»);
            6. оригінали всієї первинної фінансової документації; свідоцтво про взяття підприємства на облік у податковій інспекції (4-ОПП);
            7. відомості про найманих працівників (якщо такі є);
            8. печатки і штампи підприємства; копії сторінок паспорта та ідентифікаційного коду фізичної особи підприємства.