Зовнішні посилання - найважча частина SEO

Вже не одна книга була написана про те, як правильно слід просувати сайти. У мережі можна знайти сотні статей, присвячених різним питанням стосовно SEO. Проте чи насправді всі компанії слідують написаному? Дослідницька компанія MarketingSherpa в ході дослідження провела опитування 1530 компані, і з'ясувала, які ж SEO-тактики найбільш затребувані.

Отже, самим популярним методом пошукового просування виявилося використання ключовиків. Таку тактику використовують 93% опитаних компаній. Потім слідують теги Title (81%), мета-теги Description (81%), структура URL (67%), внутрішня перелінковка (65%), контент (60%), зовнішні посилання (59%), інтеграція з соціальними медіа (54%), ведення блога (53%), оптимізація цільових сторінок (51%).

Інші цікаві висновки, наведені в дослідженні:

  • 70% компаній, що займаються онлайн комерцією, використовують зовнішні посилання. Серед компаній, що працюють у сфері медіа та видавництва, така тактика популярна лише у 60%. А в сегменті фінансів і різних проф.услуг лише 52% вибирають такий SEO-метод. Варто зазначити, що нарощування зовнішньої посилальної маси 75% компаній визнали найважчим тактикою.
  • Створення унікального контенту 92% компанії назвали найефективнішим методом.
  • Основна мета пошукового просування - це, звичайно ж, збільшення трафіку (72%). Також однією з найбільш важливих цілей називалася збільшення показників ROI.
  • Сайти 71% компаній просуваються дуже непогано: практично по всіх ключових запитах вони знаходяться в ТОП-10, 28% компаній заявили, що їх сайти знаходяться в ТОП-3.
  • 9% компаній незадоволені низькою якістю трафіку, що приходить з пошуку. 57% назвали свій трафік «різношерстим».
  • 67% компаній використовують безкоштовні аналітичні сервіси.
  • Регіональний пошук важливий для 74% респондентів.